Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Sterk verleden, mooie toekomst! Sinds 1930 zijn wij een familiebedrijf, gegroeid naar 400 medewerkers. Toch kom je nog steeds terecht in een familiale collegiale sfeer.
Met de 4de generatie aan het roer, investeren wij in de toekomst. De nieuwe generatie hecht groot belang aan thema’s als duurzaamheid, digitalisering en loopbaanontwikkeling.
Een hoge betrokkenheid en engagement zijn echte Valcke kernwaarden. Werknemers met een lange carrière bij ons zijn daarom dan ook geen uitzondering. Daar zijn we trots op!
Maak jij binnenkort ook deel uit van de Valcke-familie?
Ben jij iemand met een enorme helicopterview? Plannen en coördineren kun je als geen ander? Ben je gebeten om van je werkplek een veilige en gezonde werkomgeving te maken? Dan is deze functie iets voor jou!
In samenwerking met het management ben je als preventieadviseur verantwoordelijk voor:
Het uitwerken van het veiligheid-, gezondheid- en milieubeleid binnen het bedrijf;
Het uitwerken van risicoanalyses en opstellen van passende preventiemaatregelen;
De voorbereiding en de opvolging van het jaarlijks actieplan en globaal preventieplan;
Je verstrekt technische expertise en biedt ondersteuning aan de verschillende afdelingen inzake preventie en veiligheid;
Je bewaakt de aangifte en de opvolging van arbeidsongevallen;
Je werkt nauw samen met de externe dienst voor preventie en bescherming op het werk;
Het mee nadenken over de inplanning van opleidingen rond veiligheid en preventie;
De rapportage naar directie.
Wat verwachten wij van jou?
Je bezit een Bachelordiploma en hebt min 5 jaar ervaring als preventieadviseur;
Je bent preventieadviseur niveau 1;
Je kan autonoom, georganiseerd en proactief werken;
Je kan goed luisteren en overtuigend communiceren en sensibiliseren;
Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt.
Wat mag je van ons verwachten?
Binnen een stabiel en financieel gezond bedrijf zal je jezelf ten volle kunnen ontplooien en jouw carrière verder uitbouwen.
Wij bieden je een uitdagende functie met verantwoordelijkheid.
Op de werkvloer ontdek je onmiddellijk de dynamische en familiale sfeer.
We bieden een mooie verloning inclusief een firmawagen met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering).
Je hebt recht op 12 ADV dagen en kan anciënniteitsverlof opbouwen.
Je zal werken in een filevrije omgeving.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier